4 Mart 2013 Pazartesi

iki melek kiz annesi....

Cuma gunu dr gittim ve 13+4de ikinci bebegiminde kiz olacagini ogrendim..
Bir yandan iki kiz annesi olmak cok guzel diye dusunuyorum..
Biryandanda kiz yetistirmenin sorumlulugunda eziliyorum simdiden sanki..
Bilmiyorum sanki simdiden icime sıkıntı dustu , acaba iyi bir anne olacakmiyim kizlarima iyi davranabilecekmiyim adaletli olacakmiyim vsvs .. simdiden bu dusuncelere boguldum... evet iki kiz annesi olmak cok guzel bir duygu diye dusunuyorum sonucta anneye yoldas arkadas ama biryandanda iki cadiyla nasil ugrasirim diye dusunuyorum :))
Neyseki ablamiz seneye krese gidecek ins. Biraz olsun rahatlarim yoksa iki cocukla zorlanirdim.. simdi yeni yeni buyudugumun farkina variyorum... yaaa bendaha kucuktum annemib ufak kiziydim :)) ne ara iki kiz annesi olucam ben yahu...
Rabbim nasip ederse bebisim basak burcu olacak dogum 4eylul gosteriyor ama sezeryan olacagindan 10gu  once olacak yani bayramdan iki hafta sobra kizmetse...
Hicbir kiyafete esyaya ihtiyaci yok ablasininkiler fazlasiyla yeter.. dun kuculenleeini ikiye boldum ablasinib ilk 3ay ve 6ay sonrasi diye nekadarda ufak minnak kiyafetler ya hepside ufak geldi gozume 9aylik kiyafetleri sanki dogar dogmaz giyecekmis gib gozume ufak geldi halbuki kizim minyon oldugundan yeni doganlaei bile 2 3 ay giydi diyebilirim.. meger nede buyumusbenim findik kurdum...
Uzun zamandir yazmayinca ozlemisim bir acildim pir acildin :))
Sabir edip okudugunuz icin tesekkurler.....

7 yorum:

  1. ayy çok güzel bence çok şanslısın kızların olacağı için. Sağlıkla sıhatle doğsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kiz cocuklari anneye arkadas oldugundan sansliyim galiba :)) amin ins.

      Sil
  2. Hayırlı olsun: ) Kız annnesi hele ki iki kız annesi olmak çok güzel olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kiz annesi olmak cok guzel ama iki kumam olacak :)) birken iki dusunemiyorum :))

      Sil
  3. hayırlı olsun. sonrasında neler oldu. hamilelik nasıl geçti. doğum nasıldi. hepsini merak ediyorum. inşallah dönüş yaparsın buralara

    YanıtlaSil